ביבי נתניהו יונית לוי : יואו יונית תרשו לנו בבקשה לדבר על הלוק המדויק ×”×–×” Fashion Forward אופנה

ביבי נתניהו יונית לוי : יואו יונית תרשו לנו ×'×'קש×" ל×"×'ר על ×"לוק ×"מ×"ויק ×"×–×" Fashion Forward אופנ×". הוא משקר, יונית יודעת את זה, היא מנסה להתווכח, הוא חוזר. נראה לי שניהם נהנו הרבה מהראיון הזה. צילום מסך, קשת 12) לוי עשתה כמיטב יכולתה לדרוש מנתניהו תשובות, והשיגה לא מעט בהתחשב בכמה מעט כאלה המרואיין שלה הסכים לספק, כולל הודאה ביצירת קשר עם ארנון מילצ'ן, דמות מפתח בתיק 1000. נתניהו טוען שכן העביר תקציב ויש תקציב. הכתבים והפרשנים של החדשות 12 מעדכנים על האירועים הבולטים שהיו וחושפים את מה שאחרים מנסים להסתיר.

הייתה לי הזכות בנושאים מסוימים לייעץ ליונית יונית לוי מתעייפת מביבי נתניהו. נתניהו הוא בנם השני של צילה וה פרופסור ל היסטוריה. הכתבים והפרשנים של החדשות 12 מעדכנים על האירועים הבולטים שהיו וחושפים את מה שאחרים מנסים להסתיר. רוב הציבור החרדי מאוד ממושמע, יש הפרות בכל מקום (חדשות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

×
×"משפט של נתני×"ו ששי×'×¢ את ×"רשת ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
שפת גוף, שקרים, רטוריקה וכריזמה • צפו בניתוח קוה שפרן, מומחה לשפת גוף המעביר סדנאות הכנה לראיונות ועמידה מול מצלמה, מנתח את הראיון של ראש הממשלה נתניהו לחדשות 12 יונית לוי מתעייפת מביבי נתניהו. ערוץ 7, ג' באדר תשפא 15/02/21 22:08. זה היה חיקוי לא רע, אני מודה 21 שקרים ואינספור ספינים בראיון של חצי שעה. בזמן שצפיתם בנאום של ראש הממשלה באום, היתה מישהי שפקעה סבלנותה והחליטה לומר את אשר על לבה. מגישת החדשות הממלכתית, או יונית לוי. נתניהו מחקה את יונית לוי באמצע ראיון.

נתניהו טוען שכן העביר תקציב ויש תקציב.

ערוץ 7, ג' באדר תשפא 15/02/21 22:08. בזמן שצפיתם בנאום של ראש הממשלה באום, היתה מישהי שפקעה סבלנותה והחליטה לומר את אשר על לבה. לא שולט בבן שלי יאיר (15 תגובות) השמאלני הקיצוני. יונית לוי מתעייפת מביבי נתניהו. תקשורת בנימין נתניהו מיוחדים יונית לוי. ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק הערב את אחת ההופעות הטלויזיוניות הטובות שלו בשנים האחרונות, כשבמהלך הראיון הוא אפילו הגניב חיקוי של יונית לוי. הייתה לי הזכות בנושאים מסוימים לייעץ ליונית נתניהו מחקה את יונית לוי באמצע ראיון. רוב הציבור החרדי מאוד ממושמע, יש הפרות בכל מקום (חדשות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. ניצב מאחור משה ליאון, שכיהן אז כמשנה למנכל משרד ראש הממשלה. תרבות נודע כי יונית לוי הגישה את התפטרותה אחרי הריאיון עם ראש הממשלה בעקבות תחושתה שלא הייתה במיטבה, אולם מנכל חדשות 12 אבי וייס לא קיבל את ההתפטרות שלה. יונית לוי מראיינת את נתניהו. יונית לוי התכוננה לראיון במשך ימים ארוכים הפרשן המשפטי של חדשות 12, גיא פלג, סיפר על ההכנות של יונית לוי לקראת הריאיון עם רהמ נתניהו:

בנימין נתניהו, אשתו שרה וילדיו יאיר ואבנר מדליקים נרות חנוכה במשרד ראש הממשלה, 1996; נתניהו הגיע לאולפן של יונית לוי כשהוא נינוח, מצויד בשפת גוף מוקפדת וחמוש בנשק טקטי מפיל: נה נה נה נה, אמר נתניהו, במה שהוביל להתפרצות צחוק אצל מגישת החדשות: אחרי צפייה שנייה בראיון של יונית לוי עם בנימין נתניהו, מתברר שהתרחשה באירוע התקשורתי החשוב הזה נקודת מפנה. שקר מוחלט, לא היה ולא נברא

יונית לוי ×
יונית לוי ×"×'יש×" את ×"תפטרות×" ×—×"שות 12 סיר×'ו לק×'ל×" וואל×" תר×'ות from img.wcdn.co.il
ביבי רמס בקלות, בזריזות ובאלגנטיות נון שארלנטית את כל הטיעונים השחוקים. ערוץ 7, ג' באדר תשפא 15/02/21 22:08. ניצב מאחור משה ליאון, שכיהן אז כמשנה למנכל משרד ראש הממשלה. נתניהו הביס את יונית לוי ועל הדרך דחף נוק אאוט גם לסער, בנט ולפיד. יונית לוי הזניחה את מערכת החינוך ולא עמדה על מספר המתים במגיפה. יונית לוי מראיינת את נתניהו. בזמן שצפיתם בנאום של ראש הממשלה באום, היתה מישהי שפקעה סבלנותה והחליטה לומר את אשר על לבה. היא מזכירה לו שלא העביר תקציב, למרות שהתחייב לכך.

נתניהו הגיע לאולפן של יונית לוי כשהוא נינוח, מצויד בשפת גוף מוקפדת וחמוש בנשק טקטי מפיל:

בנימין נתניהו, אשתו שרה וילדיו יאיר ואבנר מדליקים נרות חנוכה במשרד ראש הממשלה, 1996; הכתבים והפרשנים של החדשות 12 מעדכנים על האירועים הבולטים שהיו וחושפים את מה שאחרים מנסים להסתיר. בזמן שצפיתם בנאום של ראש הממשלה באום, היתה מישהי שפקעה סבלנותה והחליטה לומר את אשר על לבה. נתניהו הוא בנם השני של צילה וה פרופסור ל היסטוריה. ראש הממשלה הפקיע אתמול את שידורי חדשות 12 בזמן צפיית שיא למשדר תעמולת בחירות ארוך ומלא בשקרים וחצי אמיתות, שאותו הוא מקדם מאז ברשתות החברתיות ניצב מאחור משה ליאון, שכיהן אז כמשנה למנכל משרד ראש הממשלה. יונית לוי התכוננה לראיון במשך ימים ארוכים הפרשן המשפטי של חדשות 12, גיא פלג, סיפר על ההכנות של יונית לוי לקראת הריאיון עם רהמ נתניהו: יונית לוי הזניחה את מערכת החינוך ולא עמדה על מספר המתים במגיפה. נתניהו הביס את יונית לוי ועל הדרך דחף נוק אאוט גם לסער, בנט ולפיד. שפת גוף, שקרים, רטוריקה וכריזמה • צפו בניתוח קוה שפרן, מומחה לשפת גוף המעביר סדנאות הכנה לראיונות ועמידה מול מצלמה, מנתח את הראיון של ראש הממשלה נתניהו לחדשות 12 תקשורת בנימין נתניהו מיוחדים יונית לוי. ביבי רמס בקלות, בזריזות ובאלגנטיות נון שארלנטית את כל הטיעונים השחוקים. אלה ספינים של התביעה, אין להם תיקים והכול קורס.

תרבות נודע כי יונית לוי הגישה את התפטרותה אחרי הריאיון עם ראש הממשלה בעקבות תחושתה שלא הייתה במיטבה, אולם מנכל חדשות 12 אבי וייס לא קיבל את ההתפטרות שלה. שליטתו בראיון סייעה לו להעביר את מסריו. יונית לוי התכוננה לראיון במשך ימים ארוכים הפרשן המשפטי של חדשות 12, גיא פלג, סיפר על ההכנות של יונית לוי לקראת הריאיון עם רהמ נתניהו: דיברתי איתו פעם אחת, בירכתי אותו, לא עבר שום מסר ושום בטיח. לא שולט בבן שלי יאיר (15 תגובות) השמאלני הקיצוני.

יונית או ×'×™×'×™ ×'טוויטר ×
יונית או ×'×™×'×™ ×'טוויטר ×"תווכחו על ×"ריאיון ש×"סעיר את ×"מ×"×™× ×" × ×" × ×" × ×" מקור ראשון from www.makorrishon.co.il
נתניהו טוען שכן העביר תקציב ויש תקציב. ראיון מצוין של ביבי, תשאול מצוין של יונית. בזמן שצפיתם בנאום של ראש הממשלה באום, היתה מישהי שפקעה סבלנותה והחליטה לומר את אשר על לבה. הכתבים והפרשנים של החדשות 12 מעדכנים על האירועים הבולטים שהיו וחושפים את מה שאחרים מנסים להסתיר. התחושה היא שאם אחרי כל מה שהולך בטוויטר נתניהו עבר ראיון בהצלחה, זו כנראה רשלנות עיתונאית, ומישהו כאן צריך לתת את הדין. ביבי רמס בקלות, בזריזות ובאלגנטיות נון שארלנטית את כל הטיעונים השחוקים. אלה ספינים של התביעה, אין להם תיקים והכול קורס. צילום מסך, קשת 12) לוי עשתה כמיטב יכולתה לדרוש מנתניהו תשובות, והשיגה לא מעט בהתחשב בכמה מעט כאלה המרואיין שלה הסכים לספק, כולל הודאה ביצירת קשר עם ארנון מילצ'ן, דמות מפתח בתיק 1000.

יונית לוי התכוננה לראיון במשך ימים ארוכים הפרשן המשפטי של חדשות 12, גיא פלג, סיפר על ההכנות של יונית לוי לקראת הריאיון עם רהמ נתניהו:

נתניהו הביס את יונית לוי ועל הדרך דחף נוק אאוט גם לסער, בנט ולפיד. דיברתי איתו פעם אחת, בירכתי אותו, לא עבר שום מסר ושום בטיח. ביבי רמס בקלות, בזריזות ובאלגנטיות נון שארלנטית את כל הטיעונים השחוקים. ראיון מצוין של ביבי, תשאול מצוין של יונית. נתניהו טוען שכן העביר תקציב ויש תקציב. יהודה עתי חשף את המניעים האמיתיים בגללם נתניהו הפך לאיש ליכוד, על הדרך ביבי כרת ברית עם האליטה הישראלית, אל תתנו לעובדות האלה לטשטש את העובדה שבראיון עם יונית לוי כולנו הפסדנו את חזון המדינה. זה היה חיקוי לא רע, אני מודה נתניהו הגיע לאולפן של יונית לוי כשהוא נינוח, מצויד בשפת גוף מוקפדת וחמוש בנשק טקטי מפיל: יונית לוי הזניחה את מערכת החינוך ולא עמדה על מספר המתים במגיפה. נה נה נה נה, אמר נתניהו, במה שהוביל להתפרצות צחוק אצל מגישת החדשות: אחרי צפייה שנייה בראיון של יונית לוי עם בנימין נתניהו, מתברר שהתרחשה באירוע התקשורתי החשוב הזה נקודת מפנה. בזמן שצפיתם בנאום של ראש הממשלה באום, היתה מישהי שפקעה סבלנותה והחליטה לומר את אשר על לבה. ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק הערב את אחת ההופעות הטלויזיוניות הטובות שלו בשנים האחרונות, כשבמהלך הראיון הוא אפילו הגניב חיקוי של יונית לוי.

21 שקרים ואינספור ספינים בראיון של חצי שעה ביבי נתניהו. ערוץ 7, ג' באדר תשפא 15/02/21 22:08.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

0 comments