יהודה יצחקוב האח הגדול - גל גברעם, קארין עליה ולינור סיבניק פותחות על יהודה יצחקוב ...

יהודה יצחקוב האח הגדול - גל גברעם, קארין עליה ולינור סיבניק פותחות על יהודה יצחקוב .... תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: אמש החליטה אמו להגיב על השמועות שנפוצו דייר האח הגדול, יהודה יצחקוב , העיד בכניסתו לבית הסגור כי יש לו כעסים על אמא שלו ושהם כרגע לא בקשר. אמש (רביעי) התראיינה אמו, גיטלינה יצחקוב , לתכנית הצינור. כך נמסר מטעם הפקת התוכנית. יהודה יצחקוב יצא מבית האח הגדול.

כך נמסר מטעם הפקת התוכנית. רגע לפני הגמר הגדול של התוכנית. אנשים לא יודעים מתי להפסיק לדבר. במהלך העונה קיבל יהודה אזהרה על הפרה דומה ולכן הערב הוחלט כי יהודה לא יוכל להמשיך להיות דייר בבית. אחד הדיירים הבולטים בבית האח הגדול, יהודה יצחקוב, סיפר כי הוא לא בקשר עם אמו בעקבות כעסים על התנהלותה בילדותו.

יהודה יצחקוב הודח מבית האח הגדול - כך הגיבה חברתו ימית אברמוב
יהודה יצחקוב הודח מבית האח הגדול - כך הגיבה חברתו ימית אברמוב from jerusalem.mynet.co.il
במהלך העונה קיבל יהודה אזהרה על פהרה דומה ולכן הוחלט כי לא יוכל להמשיך להיות דייר בבית. תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: אמש (רביעי) התראיינה אמו, גיטלינה יצחקוב , לתכנית הצינור. המתמודד יהודה יצחקוב הוצא מהבית, וזאת בשל הפרה של חוקי התוכנית, כך נמסר מהפקת התוכנית, המשודרת ברשת 13. אנשים לא יודעים מתי להפסיק לדבר. אחת הדמיות הבולטות נזרקה רגע לפני הגמר: צנזור של כמה שעות בשידור. יהודה יצחקוב יצא מבית האח הגדול.

כל הפרטים על עזיבתו של יהודה מחר בשידור החי ברשת 13.

המתמודד יהודה יצחקוב הוצא מהבית, וזאת בשל הפרה של חוקי התוכנית, כך נמסר מהפקת התוכנית, המשודרת ברשת 13. כך נמסר מטעם הפקת התוכנית. מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד. אמש החליטה אמו להגיב על השמועות שנפוצו דייר האח הגדול, יהודה יצחקוב , העיד בכניסתו לבית הסגור כי יש לו כעסים על אמא שלו ושהם כרגע לא בקשר. אנשים לא יודעים מתי להפסיק לדבר. רגע לפני הגמר הגדול של התוכנית. כל הפרטים על עזיבתו של יהודה מחר בשידור החי ברשת 13. צנזור של כמה שעות בשידור. | במהלך הלילה יצחקוב, אחת הדמויות הסוערות במהלך העונה, יצא לאחר שהפר את חוקי הבית על פי ההפקה • העזיבה: בלי מיטה, בלי תנאים, רק מזרן על הרצפה. אחת הדמיות הבולטות נזרקה רגע לפני הגמר: יהודה יצחקוב יצא מבית האח הגדול. אחד הדיירים הבולטים בבית האח הגדול, יהודה יצחקוב, סיפר כי הוא לא בקשר עם אמו בעקבות כעסים על התנהלותה בילדותו.

אנשים לא יודעים מתי להפסיק לדבר. צנזור של כמה שעות בשידור. אחת הדמיות הבולטות נזרקה רגע לפני הגמר: אחד הדיירים הבולטים בבית העונה, יהודה יצחקוב, יצא מהבית לאחר שעבר על החוקים. כך נמסר מטעם הפקת התוכנית.

יהודה יצחקוב חשף בבכי:"ירקתי לאמא שלי בפנים, אני סמרטוט ...
יהודה יצחקוב חשף בבכי:"ירקתי לאמא שלי בפנים, אני סמרטוט ... from www.shmua.com
בלי מיטה, בלי תנאים, רק מזרן על הרצפה. אמש החליטה אמו להגיב על השמועות שנפוצו דייר האח הגדול, יהודה יצחקוב , העיד בכניסתו לבית הסגור כי יש לו כעסים על אמא שלו ושהם כרגע לא בקשר. יהודה יצחקוב יצא מבית האח הגדול. צנזור של כמה שעות בשידור. תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד. המתמודד יהודה יצחקוב הוצא מהבית, וזאת בשל הפרה של חוקי התוכנית, כך נמסר מהפקת התוכנית, המשודרת ברשת 13. | במהלך הלילה יצחקוב, אחת הדמויות הסוערות במהלך העונה, יצא לאחר שהפר את חוקי הבית על פי ההפקה • העזיבה:

מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד.

מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד. הסדרה הופקה עבור yes דוקו בתמיכת קרן מקור לקולנוע וטלוויזיה וקרן גשר לקולנוע רב תרבותי. אחד הדיירים הבולטים בבית העונה, יהודה יצחקוב, יצא מהבית לאחר שעבר על החוקים. במהלך העונה קיבל יהודה אזהרה על הפרה דומה ולכן הערב הוחלט כי יצחקוב לא יוכל להמשיך להיות דייר בבית, הוסיפו בהפקת התוכנית בהודעה הקצרה שנמסרה. צנזור של כמה שעות בשידור. אחת הדמיות הבולטות נזרקה רגע לפני הגמר: תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: במהלך העונה קיבל יהודה אזהרה על פהרה דומה ולכן הוחלט כי לא יוכל להמשיך להיות דייר בבית. אחד הדיירים הבולטים בבית האח הגדול, יהודה יצחקוב, סיפר כי הוא לא בקשר עם אמו בעקבות כעסים על התנהלותה בילדותו. אנשים לא יודעים מתי להפסיק לדבר. המתמודד יהודה יצחקוב הוצא מהבית, וזאת בשל הפרה של חוקי התוכנית, כך נמסר מהפקת התוכנית, המשודרת ברשת 13. בהודעה מטעם הפקת האח הגדול נמסר כי יהודה יצחקוב, אחד הדיירים החזקים והבולטים העונה, הוצא מבית האח הגדול לאחר שהפר את חוקי הבית. במהלך העונה קיבל יהודה אזהרה על הפרה דומה ולכן הערב הוחלט כי יהודה לא יוכל להמשיך להיות דייר בבית.

תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: אחת הדמיות הבולטות נזרקה רגע לפני הגמר: בהודעה מטעם הפקת האח הגדול נמסר כי יהודה יצחקוב, אחד הדיירים החזקים והבולטים העונה, הוצא מבית האח הגדול לאחר שהפר את חוקי הבית. הסדרה הופקה עבור yes דוקו בתמיכת קרן מקור לקולנוע וטלוויזיה וקרן גשר לקולנוע רב תרבותי. | במהלך הלילה יצחקוב, אחת הדמויות הסוערות במהלך העונה, יצא לאחר שהפר את חוקי הבית על פי ההפקה • העזיבה:

קטטה אלימה פרצה בבית "האח הגדול" - לא שמעתם מה עשה יהודה ...
קטטה אלימה פרצה בבית "האח הגדול" - לא שמעתם מה עשה יהודה ... from www.omritv.co.il
צנזור של כמה שעות בשידור. אחד הדיירים הבולטים בבית העונה, יהודה יצחקוב, יצא מהבית לאחר שעבר על החוקים. רגע לפני הגמר הגדול של התוכנית. אמש (רביעי) התראיינה אמו, גיטלינה יצחקוב , לתכנית הצינור. כך נמסר מטעם הפקת התוכנית. במהלך העונה קיבל יהודה אזהרה על פהרה דומה ולכן הוחלט כי לא יוכל להמשיך להיות דייר בבית. במהלך העונה קיבל יהודה אזהרה על הפרה דומה ולכן הערב הוחלט כי יצחקוב לא יוכל להמשיך להיות דייר בבית, הוסיפו בהפקת התוכנית בהודעה הקצרה שנמסרה. במהלך העונה קיבל יהודה אזהרה על הפרה דומה ולכן הערב הוחלט כי יהודה לא יוכל להמשיך להיות דייר בבית.

צנזור של כמה שעות בשידור.

אמש החליטה אמו להגיב על השמועות שנפוצו דייר האח הגדול, יהודה יצחקוב , העיד בכניסתו לבית הסגור כי יש לו כעסים על אמא שלו ושהם כרגע לא בקשר. במהלך העונה קיבל יהודה אזהרה על פהרה דומה ולכן הוחלט כי לא יוכל להמשיך להיות דייר בבית. אחד הדיירים הבולטים בבית האח הגדול, יהודה יצחקוב, סיפר כי הוא לא בקשר עם אמו בעקבות כעסים על התנהלותה בילדותו. כל הפרטים על עזיבתו של יהודה מחר בשידור החי ברשת 13. אנשים לא יודעים מתי להפסיק לדבר. אחד הדיירים הבולטים בבית העונה, יהודה יצחקוב, יצא מהבית לאחר שעבר על החוקים. | במהלך הלילה יצחקוב, אחת הדמויות הסוערות במהלך העונה, יצא לאחר שהפר את חוקי הבית על פי ההפקה • העזיבה: במהלך העונה קיבל יהודה אזהרה על הפרה דומה ולכן הערב הוחלט כי יצחקוב לא יוכל להמשיך להיות דייר בבית, הוסיפו בהפקת התוכנית בהודעה הקצרה שנמסרה. כך נמסר מטעם הפקת התוכנית. אחת הדמיות הבולטות נזרקה רגע לפני הגמר: אמש (רביעי) התראיינה אמו, גיטלינה יצחקוב , לתכנית הצינור. המתמודד יהודה יצחקוב הוצא מהבית, וזאת בשל הפרה של חוקי התוכנית, כך נמסר מהפקת התוכנית, המשודרת ברשת 13. מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

0 comments